یاسیاس، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دختر کوچولوی ما یاسی

روزی که تو به دنیا اومدی

1391/6/19 13:18
نویسنده : مریم
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز می خوام از بهترین تجربه زندگیم برات بگم روزی که تو عزیز دلم به دنیا اومدی.

 شنبه 11 شهریور ساعت 6.30 صبح همراه بابا احسان به بیمارستان رفتیم و من بعد از پر کردن مشخصات رفتم به بخش زایمان و لباسای مخصوص پوشیدم و کم کم با کمک پرستارای مهربون برای اتاق عمل اماده شدم و ساعت 8 رفتم به اتاق عمل خیلی استرس داشتم ولی با دیدن دکتر مهربونت خانم دکتر شهاب الدینی خیلی حالم بهتر شد .وقتی چشمم رو باز کردم 9.15 بود و دیدم یه فرشته کوجولو رو اوردن به سمت من تا شیر بخوره حس عجیبی بود فقط گریه کردم و به صورت زیبات نگاه میکردم .خدا رو شکر می کنم که تورو به من داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:42
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184